Gra stworzona dla miłośników Naruto
Zbanowany
Zdrowy
Normalny stan postaci.
Regenerujący się Postać odpoczywa po trudach misjii regeneruje punkty życia, kondycję i chakrę w tempo wynika z wytrzymałości postaci, przy czym pełna regeneracja trwa minimum jeden dzień.
Pobyt w szpitalu
Postać w skutek złamań/poważnych obrażeń (punkty życia spadły poniżej 0) musi odbyć leczenie, trwanie absencji jest uzależnione od stopnia obrażeń i chorób. Postać jest niezdolna do brania udziału w przygodzie na czas wyznaczony przez MG.
Leżący
Postać leży na ziemi, wszystkie ataki wykonywane na niej mają 20% większą szansę na trafienie.
Ukryty
Postać pozostaje niewykrywalna dla innych, może zaatakować z zaskoczenia otrzymując dodatni modyfikator +20% na wszystkie ataki i techniki.
Zaskoczony
Stan występujący gdy postac zostaje zaskoczona zdarzeniem, zatakowana od tyłu lub zaskoczna przez pułapkę, otrzymuje ujemny modyfikator -30%.
Bezbronny
Związane, unieruchomione, śpiące, sparaliżowane lub nieprzytomne postacie są bezbronne.
Wrogowie mogą wykonywać ataki.
Bezsilny
Postać z 0 pkt Kondycji jest bezsilna. Jest co prawda przytomna, ale nie ma na tyle energi by pobudzić swoje ciało do jakiegokolwiek działania. Postać traci wszystkie punkty akcji przypadające na rundę i musi pauzować dwie kolejne by móc wykonać jakiekolwiek działanie.
Głuchy
Postać nic nie słyszy, nie można z nią rozmawiać a także ma utrudniona zdolność postrzegania świata. Są to częste objawy po otrzymaniu silnego ciosu i mijają po jednej rundzie, chyba, że wywołane są genjutsu lub szczególnymi pzypadkami uszkodzeń ucha.
Niewidzialny
Niewykrywalny wizualnie. Wszystkie ataki postaci mają 20% większą szansę na trafienie, przy czym każdy atak wykonywany na niej 20% mniejszą.
Oślepiony
Niezdolny do widzenia i postrzegania świata za pomocą zmysłu wzroku. Oślepiona istota jest łatwiejsza o 30% do trafienia, oraz sama otrzymuje ujemny modyfikator na wszystkie czynności -30%.
Uśpiony
Stan bezbronności, wywołany technikami genjutsu.
Oszołomiony
Postać jest tak osłabiona, że może wykonać tylko częsciową akcję gdy normalnie mogłaby wykonać standardową. Częsty skutek obrażeń, postać otrzymuje ujemny -30% modyfikator na wszystkie czynności.
Nieprzytomny
Znokautowany i bezbronny. Nieprzytomność następuje gdy Punkty Życia postaci spadną do poziomu ponieżej 1. Możliwe także gdy w jednej rundzie postać straci więcej niż 66% swoich punktów życia.
Panikujący
Panikująca istota przeżywa załamanie psychiczne i musi uciekać.
Ma 50% na upuszczenie trzymanych przedmiotów, wybiera swoją drogę losowo (tak długo, jak oddala się od bezpośredniego zagrożenia) i ucieka przed wszystkimi nowymi zagrożeniami, które spotka. Jeśli zagoniona w ślepy zaułek, panikująca istota tchórzy.
Stan ten jest najczęściej skutkiem niskiego współczynnika Psychiki, następuje gdy postać napotka na swojej drodze kogoś z Psychiką x4 większą niż jego lub w przypadku śmierci bliskiej osoby, lub wydarzeń wpływających na morale.
Tchórz
Postać jest przestraszona, najcześciej gdy na jej drodze staje ktoś z Psychiką x2 większą niż jego. Postać otrzymuje wtedy ujemny modyfikator -10% na wszystkie ataki i czynności.
Mozliwe także w skutek szokujących wydażeń.
Sparaliżowany
Sparaliżowana postać stoi sztywna i bezbronna, niezdolna do ruchu i fizycznego działania. Może byc to objaw silnego ciosu w krytyczny punkt, najczęściej mija po kilku rundach.
Unieruchomiony
Unieruchomieni są bezbronni. Nie mogą wykonywać fizycznych akcji (ale mogą oddychać i mogą podejmować czysto mentalne akcje). Postac z wysoką Zręcznością lub Siłą będzie w stanie przezwyciężyć krępujące ja liny.
Zmęczony
Zmęczone postacie nie mogą szybko biegać ani wykonywac skomplikowanych czynności, stan ten następuję zwykle gdy punkty kondycji postaci spadną poniżej 15. Lub gdy w jednej rundzie postać użyje 66% swoich punktów kondycji.
Poparzenie
Skutek technik związanych z ognień. W przypadku mocnych popażeń postać czeka pobyt w szpitalu.
Odmrożenie
Obrażenia fizyczne wywołane niska temperaturą lub w skutek technik.Postać otrzymuje dodatkowe obrażenia co rundę, których wartość zależy od stopnia odmrożeń. Możliwy pobyt w szpitalu.
Porażenie
Najczęściej objawia się częściowym paraliżem i dodatkowymi obrażeniami, zwykle skutek technik Raiton.
Choroba
Postacie które są chore otrzymują ujemny -10% modyfikator na wszystkie czynności.
Zatruty
Skutek ataków trucizną lub specjalistycznych technik. Postać otrzymuje obrażenia co rundę dopóki nie zostanie wyleczona.
Utrudniony przepływ chakry
Często występuje w starciach z członkami klany Hyuuga, trafionaspecjalnymi technikami postać ma utrudnioną możliwość kontroli chakry.
Blokada przepływu chakry
Postać jest niezdolna ldo kontrolowania chakry i używania technik.
Brak chakry
Postać wyczerpała swój limit chakry i nie może już z niej korzystać.
Złamanie
Występuje jako efekt poważnych obrażeń fizycznych, każde złamanie równoznaczne jest z pobytem w szpitalu.
Krwawiący
W skutek obrażeń postać zaczyna krwawić i wymaga natychmiastowej pomocy medycznej,
lub zatamowania krwotoku, w przeciwnym wypadku otrzymuje obrażenia co rundę aż do śmierci.
Umierający
Umierajaca postać to postać mająca ujemną liczbę punktów życia (do maksymalnie minus 20), jest bezbronna i nie zdolna do żadnego ruchu, najczęściej także nieprzytomna.
Martwy
Punkty postaci spadły poniżej minus 20. Gracz jest zmuszony stworzyć nową postać.